tisdag 6 januari 2009

Kanske syns det lite, lite?

Har väl aldrig speglat mig så mycket som nu. Längtar efter att det ska börja synas nåt men just nu verkar det bara puta då när jag har ätit för mycket!

Men kanske jag bara ska vara glad, det är ju lättare att röra sig så här förstås. Och billigare att inte behöva uppdatera garderoben! Fast köpte redan två klänningar, reafyndade för tio euro styck så kunde ju inte hålla mig – skyllde på att det var billigt och att jag nog behöver dem snart, hehe. De var i bra lös modell och en och två storlekar större än jag normalt har så ska nog funka en tid.

Berättade åt närmaste chefen på jobbet i går dessutom, skönt att ha det undan. Och skönt att reaktionen var gratulationer och en försäkran om att det nog ordnar sig, allting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar