måndag 26 oktober 2009

Cookiemonster barnvaktar

Vårt 80-tals babygym med Sesame street-figurer har blivit en stor hit de senaste dagarna, dottern river i Big Birds tår och ger hård fart åt Cookie monster i sin gunga! Och jag hinner göra annat, som att reda upp i köket, eller fejsbucka... hehe. Fast ofta blir jag bara och tittar på vår älskade baby, det är så roligt när hon lär sig så mycket hela tiden! Som i fredags, vi hade besök och jag lade henne på golvet för att öva lite och sade att hon inte ännu lärt sig rulla. Och vad hände inte då, jo hon rullade näpet från mage till rygg, som för att visa att "Vihi kan jag, se bara!".

Och jag blir helt till mig när hon pratar och rör sig för samtidigt som jag vill att hon ska lära sig allt och upptäcka världen så är jag förskräckt över hur fort det går och vill att hon ännu ska vara min lilla famnbebis... för hjälp ändå vad det går foooort, som jag väl ren skrivit några gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar