tisdag 17 mars 2009

Tillbaka

Resan gick jättebra, London är härligt! Orkade mycket bättre än jag hade tänkt dessutom, särskilt efter att jag köpt ett stödbälte – det håller liksom magen på plats så det inte är lika jobbigt att gå omkring på stan hela dagen. Rekommenderar!

Så har babyn börjat sparka riktigt ordentligt, så att hela magen rör på sig! Händer inte varje dag men ibland. Så nu har jag en ny kvällshobby: att ligga och glo på min mage i väntan på actionshowen. ;D

Och så köpte vi de första babykläderna... urgulliga. När jag packade upp dem ur väskan i går stirrade vi båda på dem en god stund och tänkte på att det faktiskt ska finnas en liten människa i dem snart. En liten, liten en. Wow.

1 kommentar:

  1. jag väntar såååå på att få känna action... än så länge har det bara varit lite blubblubb som lika väl kan komma från mina egna tarmar. ähh. och nu är jag ren i 19:e veckan. otååliiiigghh!

    välkommen hem :)

    -pu

    SvaraRadera