måndag 10 november 2008

Zzzz

Tror jag aldrig i mitt liv varit så här trött. I fredags slumrade jag till vid datorn på jobbet, mitt i en mening jag skrev. Tog en tupplur både på lördag och söndag och somnar dessutom ofrivilligt så fort jag sitter i en bil eller ser på tv. Får akta mig för att inte somna i spårvagnen och åka förbi hållplatsen, haha.

Men annars mår jag prima just nu! Skönt. I går var vi hos svärföräldrarna och firade farsdag och berättade att det blir farfarsdag nästa år då. De blev jätteglada, skoj faktiskt. Så nu vet alla föräldrar. Men de har fått strängt förbud om att berätta åt någon annan ännu.

Min pappa var förresten urgullig i lördags, frågade hur jag mår och om jag sover bra osv. Jag skrattade nästan åt honom. Ska försöka vara snäll, men blir det hemskt mycket snack om min mage och mitt mående så säger jag nog till - jag är ju fortfarande en vanlig, arbetande, livsnjutande människa också, inte bara gravid eller blivande mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar