torsdag 13 november 2008

Rådgivning i morgon

Har mått så bra hela veckan att jag ibland glömt bort att vi väntar barn! Men lär väl bli mera verkligt i morgon, vi ska på första rådgivningsbesöket. Rätt tidigt, visst, är i vecka 6, men känns skönt att få gå och fråga vad vi riktigt ska tänka på. Hittills har våra främsta tankar ju varit VAD GÖR VI NU!? GUIDEBOK TACK!

Var i går på tjejträff och hade sån lust att berätta åt mina fina flickor. Men gjorde inte det ännu, vill inte att allt ska börja kretsa kring min mage. Nå det ska det inte göra när jag berättat heller. Men det är faktiskt lite roligt att ha en egen hemlighet en stund! En del låter väl bli att berätta för att de är rädda något ska gå fel. Jag försöker att inte tänka på det. Men de närmaste vännerna skulle jag ju berätta åt i vilket fall som helst, så så småningom kanske vi börjar berätta... ska se. En del är jag faktiskt rädd att jag inte kan berätta åt för att de sedan inte skulle klara av att hålla det hemligt, haha. 

I kväll ska vi på konsert, skoj! Skönt att man mår bra och kan fortsätta leva som normalt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar