fredag 26 februari 2010

Förresten, ni som läser

Det vill inte bli av för mig att kommentera era kommentarer! Så här kommer svar till några kommentarer som kommit in under de senaste veckorna:

Anna sa...
Får man önska inlägg här i din fina blogg? :D I så fall skulle jag vilja beställa ett inlägg om babysim! Alltså vad gör man och hur funkar det? Nyfiken :)
Visst får man önska! Och visst ska jag skriva om babysim! Snart!

Michaela sa...
Hej! Har gått igenom lite gamla inlägg och tror mig nu känna igen er...
Ja visst är det vi, roligt att du också bloggar!

Neppe sa...
Låter härligt med semester! Saknar sommaren så otroligt mycket nu, och är precis som du trött på den eviga vintern. Ett inlägg om hur semestern med liten dotter gått skulle uppskattas väldigt mycket!
Ska givetvis ge en lång rapport om hur allt gick sedan, för är ju lite smånervös för flygresan, solen, sandätandet och så vidare.

johanna sa...
tv o dator är väl skadligt främst om du har typ en 2-åring o sitta flera timmar framför den o inte förklarar vad som händer o barnet blir ensamt med alla rädslor och tankar och felföreställningar. Och det händer ju inte med er som föräldrar :)
Haha, var inte så säker. Har hört att tv:n kan vara en mycket bra barnvakt och jag ser faktiskt fram emot att hon trivs framför den lite längre stunder... ;)

Nette sa...
Ja du, jag vet hur det känns - min tantadara på 1 år och 3 mån har inte sovit en hel natt ännu och vaknar fortfarande flera ggr per natt. Ibland vill jag också bara gå min väg men så lugnar man tack och lov ner sig o nästa morgon är man trött men har glömt hur det var :)
Oj oj oj, ett år och tre månader avbrutna nätter! Skönt att det känns bättre på morgonen, sänder dig krafter.


Och så ett kollektivt svar till er alla: det är väldigt roligt när ni kommenterar! Det är skoj att ni visar att ni läser, skönt när ni berättar att ni känner likadant ibland samt nyttigt när ni kommer med tips om vad som funkat för er! Så fortsätt gärna lämna livstecken, jag ska försöka bli lite bättre på att svara på dem bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar