söndag 1 augusti 2010

Helt crazy weekend!

Det mest spännande jag gjort detta veckoslut, utan särskild inbördes ordning:

- lyssnat på andra människors fantastiskt underhållande sprit- och sexhistorier (helt utan ironi underhållande alltså, men poängen är att historierna inte var mina egna)

- provat en ny pizzasort och alltså övergett skinka-ananas-mögelost (jag vet, CRAZYVILD är jag!)

- lärt dottern skillnaden mellan "tår" och "hår" (torde ändå vara en bra framtidsinvestering?)

Och nu ska det hela kronas med nachos som jag nog tillreder på helt tryggt och vanligt sätt, nån gräns på spänningen här liksom!

3 kommentarer:

  1. Nå fjant, du har ju solat på tjärholmen, tittat på när jag blev biten av en geting, druckit massa skumpa med dina goda vänner, ätit varma smörgåsar och druckit ännu lite öl med samma vänner.

    SvaraRadera
  2. "Massa" skumpa får mig att låta som värsta suputen hördu.;D Jag menade ju inte att mitt veckoslut inte var trevligt, tvärtom var det riktigt mysigt. Men förr sku det kanske ha gått lite vildare till helt enkelt. Fast nåjo, det där att sola eller parkchilla med en ettåring är ju inte precis så lugn och stillsam verksamhet det heller.;)

    SvaraRadera
  3. jag är tvungen att kommentera enbart för att jag under sommaren ett flertal gånger stått och läst menyn upp och ner och ändå ätit samma skinka ananas mögelost. Tur att det finns fler som lever helt crazy liv alltså.

    SvaraRadera